English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Jenseits von Gesamttest- und Untertestwerten: Analyse differentieller Itemfunktionen am Beispiel des mathematischen Grundbildungstests der Dritten Internationalen Mathematik- und Naturwissenschaftsstudie der IEA (TIMSS)

MPS-Authors
/persons/resource/persons139379

Baumert,  Jürgen       
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139593

Klieme,  Eckhard
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139828

Watermann,  Rainer
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Baumert, J., Klieme, E., & Watermann, R. (1998). Jenseits von Gesamttest- und Untertestwerten: Analyse differentieller Itemfunktionen am Beispiel des mathematischen Grundbildungstests der Dritten Internationalen Mathematik- und Naturwissenschaftsstudie der IEA (TIMSS). In H.-J. Herber, & F. Hofmann (Eds.), Schulpädagogik und Lehrerbildung (pp. 301-324). Innsbruck: Studien-Verlag.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-A311-0
Abstract
There is no abstract available