English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Mathematikunterricht in Japan: Ein Überblick über den Unterricht in öffentlichen Grund- und Mittelschulen und privaten Ergänzungsschulen

MPS-Authors
/persons/resource/persons139783

Schümer,  Gundel
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Schümer, G. (1999). Mathematikunterricht in Japan: Ein Überblick über den Unterricht in öffentlichen Grund- und Mittelschulen und privaten Ergänzungsschulen. In V. Schubert (Ed.), Lernkultur: Das Beispiel Japan (pp. 45-76). Weinheim: Deutscher Studien Verlag.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9D49-0
Abstract
There is no abstract available