English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

Eine Prozeßstudie selbstregulierten Lernverhaltens im Kontext aktueller affektiver und motivationaler Faktoren

MPS-Authors
/persons/resource/persons141577

Schmitz,  Bernhard
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139839

Wiese,  Bettina S.
Center for Lifespan Psychology, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Schmitz, B., & Wiese, B. S. (1999). Eine Prozeßstudie selbstregulierten Lernverhaltens im Kontext aktueller affektiver und motivationaler Faktoren. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, 31(4), 157-170.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9D3E-A
Abstract
There is no abstract available