English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Zum Zusammenspiel von schulischem Interesse und Lernen im Fach Mathematik: Längsschnittanalysen in den Sekundarstufen I und II

MPS-Authors
/persons/resource/persons139601

Köller,  Olaf
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139379

Baumert,  Jürgen       
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139438

Schnabel,  Kai-Uwe
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Köller, O., Baumert, J., & Schnabel, K.-U. (2000). Zum Zusammenspiel von schulischem Interesse und Lernen im Fach Mathematik: Längsschnittanalysen in den Sekundarstufen I und II. In U. Schiefele, & K. Wild (Eds.), Interesse und Lernmotivation - Untersuchungen zu Entwicklung, Förderung und Wirkung (pp. 163-181). Münster: Waxmann.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9AE7-A
Abstract
There is no abstract available