de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
English
 
Help Guide Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Selbstbezogene Fähigkeitskognitionen im Kontext Schule : Die Rolle unterschiedlicher Referenzrahmen

MPS-Authors
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139601

Köller,  Olaf
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Köller, O., & Möller, J. (2001). Selbstbezogene Fähigkeitskognitionen im Kontext Schule: Die Rolle unterschiedlicher Referenzrahmen. In R. K. Silbereisen, & M. Reitzle (Eds.), Psychologie 2000: Bericht über den 42. Kongreß der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena 2000 (pp. 380-390). Göttingen: Hogrefe.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-965A-8
Abstract
There is no abstract available