de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
English
 
Help Guide Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

PISA 2000 : Chancengleichheit und verständnisorientiertes Lernen : Unerfüllte Ziele des deutschen Bildungssystems?

MPS-Authors
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139593

Klieme,  Eckhard
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Klieme, E., & Steinert, B. (2002). PISA 2000: Chancengleichheit und verständnisorientiertes Lernen: Unerfüllte Ziele des deutschen Bildungssystems? DIPF Informiert, (2), 8-10.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-934D-7
Abstract
There is no abstract available