de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
English
 
Help Guide Disclaimer Contact us Login
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Wie abstrakt lernt das Grundschulkind? Neuere Ergebnisse der entwicklungspsychologischen Forschung

MPS-Authors
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons20020

Stern,  Elsbeth
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Stern, E. (2002). Wie abstrakt lernt das Grundschulkind? Neuere Ergebnisse der entwicklungspsychologischen Forschung. In H. Petillon (Ed.), Individuelles und soziales Lernen in der Grundschule - Kindperspektive und pädagogische Konzepte (pp. 27-42). Opladen: Leske + Budrich.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9322-5
Abstract
There is no abstract available