English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Leistungs- und Signaleffekte zentraler Abschlußprüfungen - eine TIMSS-Auswertung bei deutschen Haupt- und Realschülern

MPS-Authors
/persons/resource/persons139422

Büchel,  Felix
Center for Sociology and the Study of the Life Course, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Büchel, F., Jürges, H., & Schneider, K. (2004). Leistungs- und Signaleffekte zentraler Abschlußprüfungen - eine TIMSS-Auswertung bei deutschen Haupt- und Realschülern. In U. Backes-Gellner, & P. Moog (Eds.), Ökonomie der Evaluation von Schulen und Hochschulen (pp. 53-73). Berlin: Duncker & Humblot.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-898C-0
Abstract
There is no abstract available