de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
English
 
Help Guide Disclaimer Contact us Login
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Sprachförderung bei Schülerinnen und Schülern mit Migrationshintergrund : Ansätze und ihre Wirksamkeit

MPS-Authors
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons141471

Limbird,  Christina K.
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139794

Stanat,  Petra
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Limbird, C. K., & Stanat, P. (2006). Sprachförderung bei Schülerinnen und Schülern mit Migrationshintergrund: Ansätze und ihre Wirksamkeit. In J. Baumert, P. Stanat, & R. Watermann (Eds.), Herkunftsbedingte Disparitäten im Bildungswesen: Differentielle Bildungsprozesse und Probleme der Verteilungsgerechtigkeit: Vertiefende Analysen im Rahmen von PISA 2000 (pp. 257-307). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-7E91-8
Abstract
There is no abstract available