de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
English
 
Help Guide Disclaimer Contact us Login
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Schüler als Informanten? : Die Qualität von Schülerangaben zum sozialen Hintergrund

MPS-Authors
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139647

Maaz,  Kai
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139828

Watermann,  Rainer
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Maaz, K., Kreuter, F., & Watermann, R. (2006). Schüler als Informanten?: Die Qualität von Schülerangaben zum sozialen Hintergrund. In J. Baumert, P. Stanat, & R. Watermann (Eds.), Herkunftsbedingte Disparitäten im Bildungswesen: Differentielle Bildungsprozesse und Probleme der Verteilungsgerechtigkeit: Vertiefende Analysen im Rahmen von PISA 2000 (pp. 31-59). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-7E89-B
Abstract
There is no abstract available