English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONS
  This item is discarded!DetailsSummary

Discarded

Journal Article

Historisches Lernen mit lebensgeschichtlichen Videointerviews - Beobachtungen aus der schulischen Praxis mit dem Visual History Archive

MPS-Authors
/persons/resource/persons139408

Brauer,  Juliane
Center for the History of Emotions, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Brauer, J., & Wein, D. (2010). Historisches Lernen mit lebensgeschichtlichen Videointerviews - Beobachtungen aus der schulischen Praxis mit dem Visual History Archive. Gedenkstätten-Rundbrief, (153), 9-22. Retrieved from http://www.gedenkstaettenforum.de/nc/gedenkstaetten-rundbrief/suche/rundbrief/news/historisches_lernen_mit_lebensgeschichtlichen_videointerviews_beobachtungen_aus_der_schulischen_pr/2010/02/?tx_ttnews[swords]=brauer&tx_ttnews[backPid]=60.


Abstract
There is no abstract available