de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
English
 
Help Guide Disclaimer Contact us Login
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Theoretische Konzepte für die Analyse von Bildungsübergängen : Adaptation ausgewählter Ansätze für den Übergang von der Grundschule in die weiterführenden Schulen des Sekundarschulsystems

MPS-Authors
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139647

Maaz,  Kai
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139514

Gresch,  Cornelia
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139574

McElvany,  Nele
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139571

Jonkmann,  Kathrin
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons139379

Baumert,  Jürgen
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Maaz, K., Gresch, C., McElvany, N., Jonkmann, K., & Baumert, J. (2010). Theoretische Konzepte für die Analyse von Bildungsübergängen: Adaptation ausgewählter Ansätze für den Übergang von der Grundschule in die weiterführenden Schulen des Sekundarschulsystems. In K. Maaz, J. Baumert, & C. Gresch McElvany Nele (Eds.), Der Übergang von der Grundschule in die weiterführende Schule - Leistungsgerechtigkeit und regionale, soziale und ethnisch-kulturelle Disparitäten (pp. 65-86). Bonn [et al.]: BMBF.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F447-0
Abstract
There is no abstract available