English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Eine Fortsetzung des Krieges mit musikalischen Mitteln? Hegemoniale Funktionen von Musik im Europa der Weltkriege

MPS-Authors
/persons/resource/persons139853

Zalfen,  Sarah
Max Planck Research Group Felt Communities? Emotions in European Music Performances, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139680

Müller,  Sven Oliver
Max Planck Research Group Felt Communities? Emotions in European Music Performances, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Zalfen, S., & Müller, S. O. (2012). Eine Fortsetzung des Krieges mit musikalischen Mitteln? Hegemoniale Funktionen von Musik im Europa der Weltkriege. In S. Zalfen, & S. O. Müller (Eds.), Besatzungsmacht Musik: Zur Musik- und Emotionsgeschichte im Zeitalter der Weltkriege (1914-1949) (pp. 9-30). Bielefeld: transcript-Verlag.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-EEBD-6
Abstract
There is no abstract available