de.mpg.escidoc.pubman.appbase.FacesBean
Deutsch
 
Hilfe Wegweiser Impressum Kontakt Einloggen
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT

Freigegeben

Konferenzbeitrag

A Machine Learning Approach to Conjoint Analysis

MPG-Autoren
http://pubman.mpdl.mpg.de/cone/persons/resource/persons83855

Chapelle,  O
Department Empirical Inference, Max Planck Institute for Biological Cybernetics, Max Planck Society;

Externe Ressourcen
Es sind keine Externen Ressourcen verfügbar
Volltexte (frei zugänglich)
Es sind keine frei zugänglichen Volltexte verfügbar
Ergänzendes Material (frei zugänglich)
Es sind keine frei zugänglichen Ergänzenden Materialien verfügbar
Zitation

Chapelle, O. (2005). A Machine Learning Approach to Conjoint Analysis. Advances in Neural Information Processing Systems, 257-264.


Zitierlink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0013-D515-C
Zusammenfassung
Choice-based conjoint analysis builds models of consumers preferences over products with answers gathered in questionnaires. Our main goal is to bring tools from the machine learning community to solve more efficiently this problem. Thus, we propose two algorithms to estimate quickly and accurately consumer preferences.