English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Effekte unterschiedlicher Lernstrategien auf die syntaktische Verarbeitung in der Zweitsprache

Döpel, M. (2004). Effekte unterschiedlicher Lernstrategien auf die syntaktische Verarbeitung in der Zweitsprache. Thesis, Friedrich-Schiller-Universität Jena, Germany.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Döpel, Martin1, Author           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004-01-01
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: -
 Publishing info: Friedrich-Schiller-Universität Jena, Germany
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 546539
DOI: 239219
Other: E395
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show