Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Emotion perception in humans: The role of valence / intensity, social context, novelty and prediction (error)

Vrticka, P. (2014). Emotion perception in humans: The role of valence / intensity, social context, novelty and prediction (error). Talk presented at Courant Research Center “Text Structures“. Georg-August-Universität Göttingen, Germany. 2014-12-01 - 2014-12-01.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Vrticka, Pascal1, Autor           
Affiliations:
1Department Social Neuroscience, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634552              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2014-12
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: Courant Research Center “Text Structures“
Veranstaltungsort: Georg-August-Universität Göttingen, Germany
Start-/Enddatum: 2014-12-01 - 2014-12-01

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: