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  Innovation, life cycles and cybernetics in marketing : theoretical concepts in the scientific marketing of drugs and their consequences

Thoms, U. (2015). Innovation, life cycles and cybernetics in marketing: theoretical concepts in the scientific marketing of drugs and their consequences. In J.-P. Gaudillière, & U. Thoms (Eds.), The development of scientific marketing in the twentieth century: research for sales in the pharmaceutical industry (pp. 29-42). London: Pickering & Chatto.

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Externe Referenzen

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Urheber

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 Urheber:
Thoms, Ulrike1, Autor           
Affiliations:
1History of the Max Planck Society, Max Planck Institute for the History of Science, Max Planck Society, ou_2266705              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2015
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: The development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Gaudillière, Jean-Paul, Herausgeber
Thoms, Ulrike, Herausgeber
Affiliations:
-
Ort, Verlag, Ausgabe: London : Pickering & Chatto
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 29 - 42 Identifikator: ISBN: 978-1-84893-559-4

Quelle 2

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Titel: Studies for the Society for the Social History of Medicine
Genre der Quelle: Reihe
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 22 Artikelnummer: - Start- / Endseite: - Identifikator: -