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  Exploring Latent Semantic Factors to Find Useful Product Reviews

Mukherjee, S., Popat, K., & Weikum, G. (2017). Exploring Latent Semantic Factors to Find Useful Product Reviews. In Proceedings of the Seventeenth SIAM International Conference on Data Mining (pp. 480-488). Philadelphia, PA: SIAM. doi:10.1137/1.9781611974973.54.

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Externe Referenzen

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Urheber

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 Urheber:
Mukherjee, Subhabrata1, Autor           
Popat, Kashyap1, Autor           
Weikum, Gerhard1, Autor           
Affiliations:
1Databases and Information Systems, MPI for Informatics, Max Planck Society, ou_24018              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 201720172017
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: BibTex Citekey: MukherjeeSDM2017
DOI: 10.1137/1.9781611974973.54
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Titel: 17th SIAM International Conference on Data Mining
Veranstaltungsort: Houston, TX, USA
Start-/Enddatum: 2017-04-27 - 2017-04-29

Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Proceedings of the Seventeenth SIAM International Conference on Data Mining
  Kurztitel : SDM 2017
Genre der Quelle: Konferenzband
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Philadelphia, PA : SIAM
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 480 - 488 Identifikator: ISBN: 978-1-61197-497-3