English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Lehrerinnen als Expertinnen für Schulentwicklung

Händle, C. (2000). Lehrerinnen als Expertinnen für Schulentwicklung. In C. Grohn-Menard, & C. Groneberg (Eds.), Frauen und Schule im offenen Raum: Raum für Verwandlung (pp. 153-159). Bielefeld: Kleine.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Händle, Christa1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 190968
Other: 32195
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Frauen und Schule im offenen Raum : Raum für Verwandlung
Source Genre: Book
 Creator(s):
Grohn-Menard, C., Editor
Groneberg, C., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Bielefeld : Kleine
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 153 - 159 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Wissenschaftliche Reihe
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 128 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -