English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Kurswahlen von Mädchen und Jungen im Fach Mathematik: Zur Rolle des fachspezifischen Selbstkonzepts und Interesses

Köller, O., Daniels, Z., Schnabel, K.-U., & Baumert, J. (2000). Kurswahlen von Mädchen und Jungen im Fach Mathematik: Zur Rolle des fachspezifischen Selbstkonzepts und Interesses. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 14(1), 26-37.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Köller, Olaf1, Author           
Daniels, Zoe1, Author           
Schnabel, Kai-Uwe1, Author           
Baumert, Jürgen1, 2, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 190513
Other: 32235
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 14 (1) Sequence Number: - Start / End Page: 26 - 37 Identifier: -