English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Entwicklung des Landkartenverständnisses bei Kindern : Forschungsstand, methodische Überlegungen und ein neuer Untersuchungsansatz

Glück, J. (2001). Die Entwicklung des Landkartenverständnisses bei Kindern: Forschungsstand, methodische Überlegungen und ein neuer Untersuchungsansatz. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 48(4), 312-327.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Glück, Judith1, Author           
Affiliations:
1Center for Lifespan Psychology, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074288              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2001
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 177056
Other: 44006
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Psychologie in Erziehung und Unterricht
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 48 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 312 - 327 Identifier: -