English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Helfen visuelle Repräsentationen beim Denken?

Koerber, S. (2001). Helfen visuelle Repräsentationen beim Denken? In H. G. Roßbach, K. Czerwenka, & K. Nölle (Eds.), Forschungen zu Lehr- und Lernkonzepten für die Grundschule (pp. 102-107). Opladen: Leske + Budrich.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Koerber, Susanne1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2001
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 176111
Other: 44064
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Forschungen zu Lehr- und Lernkonzepten für die Grundschule
Source Genre: Book
 Creator(s):
Roßbach, H. G., Editor
Czerwenka, K., Editor
Nölle, K., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Opladen : Leske + Budrich
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 102 - 107 Identifier: -