English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  PISA 2000: Sicherung von Mindeststandards, Chancengleichheit und verständnisorientiertes Lernen sind unerfüllte Ziele des deutschen Bildungssystems

Klieme, E., & Steinert, B. (2002). PISA 2000: Sicherung von Mindeststandards, Chancengleichheit und verständnisorientiertes Lernen sind unerfüllte Ziele des deutschen Bildungssystems. Schulverwaltung: Hrs, (1), 6-8.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Klieme, Eckhard1, 2, Author           
Steinert, Brigitte, Author
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 14463
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Schulverwaltung: Hrs
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: (1) Sequence Number: - Start / End Page: 6 - 8 Identifier: -