English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Effekte innerer und äußerer Leistungsdifferenzierung auf selbstbezogene Fähigkeitskognitionen, die wahrgenommene Unterrichtspartizipation und die wahrgenommene soziale Akzeptanz

Trautwein, U., Köller, O., & Kämmerer, E. (2002). Effekte innerer und äußerer Leistungsdifferenzierung auf selbstbezogene Fähigkeitskognitionen, die wahrgenommene Unterrichtspartizipation und die wahrgenommene soziale Akzeptanz. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 49(4), 273-286.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Trautwein, Ulrich1, Author           
Köller, Olaf1, Author           
Kämmerer, Elke, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 13883
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Psychologie in Erziehung und Unterricht
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 49 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 273 - 286 Identifier: -