Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Constructivist approaches in the secondary school mathematics classroom and their effects on students' learning, interest, and sense of challenge: a re-analysis of the german TIMSS data

Kunter, M., & Baumert, J. (2004). Constructivist approaches in the secondary school mathematics classroom and their effects on students' learning, interest, and sense of challenge: a re-analysis of the german TIMSS data. In C. Papanastasiou (Ed.), TIMSS (pp. 32-54). Lefkosia: Cyprus University Press.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Kunter, Mareike1, Autor           
Baumert, Jürgen1, 2, Autor           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2004
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 249396
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: TIMSS
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Papanastasiou, C., Herausgeber
Affiliations:
-
Ort, Verlag, Ausgabe: Lefkosia : Cyprus University Press
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 32 - 54 Identifikator: -

Quelle 2

einblenden:
ausblenden:
Titel: Proceedings of the IEA International Research Conference (IRC-2004)
Genre der Quelle: Reihe
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 1 Artikelnummer: - Start- / Endseite: - Identifikator: -