English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Leistungs- und Signaleffekte zentraler Abschlußprüfungen - eine TIMSS-Auswertung bei deutschen Haupt- und Realschülern

Büchel, F., Jürges, H., & Schneider, K. (2004). Leistungs- und Signaleffekte zentraler Abschlußprüfungen - eine TIMSS-Auswertung bei deutschen Haupt- und Realschülern. In U. Backes-Gellner, & P. Moog (Eds.), Ökonomie der Evaluation von Schulen und Hochschulen (pp. 53-73). Berlin: Duncker & Humblot.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Büchel, Felix1, Author           
Jürges, Hendrik, Author
Schneider, Kerstin, Author
Affiliations:
1Center for Sociology and the Study of the Life Course, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074289              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 214675
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Ökonomie der Evaluation von Schulen und Hochschulen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Backes-Gellner, U., Editor
Moog, P., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Berlin : Duncker & Humblot
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 53 - 73 Identifier: -