English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  "Verantwortungslernen" als Kernbestand schulischer Bildung?: Bedingungen und Chancen schulischer Transformation

Edelstein, W. (2004). "Verantwortungslernen" als Kernbestand schulischer Bildung?: Bedingungen und Chancen schulischer Transformation. In A. Sliwka, C. Petry, & P. E. Kalb (Eds.), Durch Verantwortung lernen: Service Learning. Etwas für andere tun (pp. 58-77). Weinheim: Beltz.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Edelstein, Wolfgang1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 213943
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Durch Verantwortung lernen: Service Learning. Etwas für andere tun
Source Genre: Book
 Creator(s):
Sliwka, Anne, Editor
Petry, Christian, Editor
Kalb, Peter E., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Weinheim : Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 58 - 77 Identifier: ISBN: 3-407-25353-2

Source 2

show
hide
Title: Weinheimer Gespräch
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 2004/06 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -