English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Zur Bedeutung von Lernstrategien beim Textverstehen

Artelt, C. (2004). Zur Bedeutung von Lernstrategien beim Textverstehen. In J. Köster, W. Lütgert, & J. Creutzburg (Eds.), Aufgabenkultur und Lesekompetenz: Deutschdidaktische Positionen (pp. 61-75). Frankfurt am Main [et al.]: Peter Lang.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Artelt, Cordula1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 206696
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Aufgabenkultur und Lesekompetenz : Deutschdidaktische Positionen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Köster, Juliane, Editor
Lütgert, Will, Editor
Creutzburg, Jürgen, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Frankfurt am Main [et al.] : Peter Lang
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 61 - 75 Identifier: ISBN: 3-631-52719-5