English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Der Umgang mit literarischen Texten als Teilkompetenz im Lesen? : Dimensionsanalysen und Ländervergleiche

Artelt, C., & Schlagmüller, M. (2004). Der Umgang mit literarischen Texten als Teilkompetenz im Lesen?: Dimensionsanalysen und Ländervergleiche. In U. Schiefele, C. Artelt, W. Schneider, & P. Stanat (Eds.), Struktur, Entwicklung und Förderung von Lesekompetenz: Vertiefende Analysen im Rahmen von PISA 2000 (pp. 169-196). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Artelt, Cordula1, Author           
Schlagmüller, Matthias, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 206676
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Struktur, Entwicklung und Förderung von Lesekompetenz : Vertiefende Analysen im Rahmen von PISA 2000
Source Genre: Book
 Creator(s):
Schiefele, Ulrich, Editor
Artelt, Cordula1, Editor           
Schneider, Wolfgang, Editor
Stanat, Petra1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 169 - 196 Identifier: ISBN: 3-8100-4229-3