English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Mathematikunterricht aus Sicht der PISA-Schülerinnen und -Schüler und ihrer Lehrkräfte

Baumert, J., Kunter, M., Brunner, M., Krauss, S., Blum, W., & Neubrand, M. (2004). Mathematikunterricht aus Sicht der PISA-Schülerinnen und -Schüler und ihrer Lehrkräfte. In M. Prenzel, J. Baumert, W. Blum, R. Lehmann, D. Leutner, M. Neubrand, et al. (Eds.), PISA 2003: Der Bildungsstand der Jugendlichen in Deutschland - Ergebnisse des zweiten internationalen Vergleichs (pp. 314-354). Münster: Waxmann.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Baumert, Jürgen1, 2, Author           
Kunter, Mareike1, Author           
Brunner, Martin1, Author           
Krauss, Stefan1, Author           
Blum, Werner, Author
Neubrand, Michael, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 206431
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: PISA 2003: Der Bildungsstand der Jugendlichen in Deutschland - Ergebnisse des zweiten internationalen Vergleichs
Source Genre: Book
 Creator(s):
Prenzel, Manfred, Editor
Baumert, Jürgen1, 2, Editor           
Blum, Werner, Editor
Lehmann, Rainer, Editor
Leutner, Detlev, Editor
Neubrand, Michael, Editor
Pekrun, Reinhard, Editor
Rolff, Hans-Günter, Editor
Rost, Jürgen, Editor
Schiefele, Ulrich, Editor
PISA-Konsortium Deutschland, Editor              
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Münster : Waxmann
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 314 - 354 Identifier: -