English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Der Erwerb anschlußfähigen Wissens als Ziel des Grundschulunterrichtes

Stern, E., & Möller, K. (2004). Der Erwerb anschlußfähigen Wissens als Ziel des Grundschulunterrichtes. In D. Lenzen, J. Baumert, R. Watermann, & U. Trautwein (Eds.), PISA und die Konsequenzen für die erziehungswissenschaftliche Forschung (pp. 25-36). Wiebaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Stern, Elsbeth1, Author           
Möller, Kornelia, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 122247
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: PISA und die Konsequenzen für die erziehungswissenschaftliche Forschung
Source Genre: Book
 Creator(s):
Lenzen, Dieter, Editor
Baumert, Jürgen1, 2, Editor           
Watermann, Rainer1, Editor           
Trautwein, Ulrich1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Wiebaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 25 - 36 Identifier: ISBN: 3-8100-4024-X

Source 2

show
hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft: Beiheft
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 3 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -