English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Bildungsverläufe von Sonderschülerinnen und Sonderschülern in Deutschland

Wagner, S. J. (2005). Bildungsverläufe von Sonderschülerinnen und Sonderschülern in Deutschland. In K. Felkendorff, & E. Lischer (Eds.), Barrierefreie Übergänge? Jugendliche mit Behinderungen und Lernschwierigkeiten zwischen Schule und Berufsleben (pp. p. 14-p. 29). Zürich: Verlag Pestalozzianum.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Wagner, Sandra J.1, Author           
Affiliations:
1Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074297              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2005
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 262935
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Barrierefreie Übergänge? Jugendliche mit Behinderungen und Lernschwierigkeiten zwischen Schule und Berufsleben
Source Genre: Book
 Creator(s):
Felkendorff, K., Editor
Lischer, E., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Zürich : Verlag Pestalozzianum
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: p. 14 - p. 29 Identifier: -