English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Bildungsverläufe von Sonderschülerinnen und Sonderschülern in Deutschland

Wagner, S. J. (2005). Bildungsverläufe von Sonderschülerinnen und Sonderschülern in Deutschland. In K. Felkendorff, & E. Lischer (Eds.), Barrierefreie Übergänge? Jugendliche mit Behinderungen und Lernschwierigkeiten zwischen Schule und Berufsleben (pp. p. 14-p. 29). Zürich: Verlag Pestalozzianum.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Wagner, Sandra J.1, Author           
Affiliations:
1Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074297              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2005
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 262935
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Barrierefreie Übergänge? Jugendliche mit Behinderungen und Lernschwierigkeiten zwischen Schule und Berufsleben
Source Genre: Book
 Creator(s):
Felkendorff, K., Editor
Lischer, E., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Zürich : Verlag Pestalozzianum
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: p. 14 - p. 29 Identifier: -