English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Schulische Separation und prekäre berufliche Integration: Berufseinstiege und biographische Selbstthematisierung von Sonderschulabgänger/innen

Pfahl, L. (2006). Schulische Separation und prekäre berufliche Integration: Berufseinstiege und biographische Selbstthematisierung von Sonderschulabgänger/innen. In A. Spies, & D. Tredop (Eds.), "Risikobiografien": benachteiligte Jugendliche zwischen Ausgrenzung und Förderprojekten (pp. 141-156). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Pfahl, Lisa1, Author           
Affiliations:
1Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074297              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 301974
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: "Risikobiografien": benachteiligte Jugendliche zwischen Ausgrenzung und Förderprojekten
Source Genre: Book
 Creator(s):
Spies, Anke, Editor
Tredop, Dietmar, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 141 - 156 Identifier: ISBN: 3-531-14944-X
ISBN: 978-3-531-14944-8