English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Thesen für eine "Gute Ganztagsschule"

Enderlein, O., & Krappmann, L. (2006). Thesen für eine "Gute Ganztagsschule". In S. Knauer, & A. Durdel (Eds.), Die neueGanztagsschule: Gute Lernbedingungen gestalten (pp. 79-81). Weinheim: Beltz.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Enderlein, Oggi, Author
Krappmann, Lothar1, Author           
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 293793
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Die neueGanztagsschule: Gute Lernbedingungen gestalten
Source Genre: Book
 Creator(s):
Knauer, Sabine, Editor
Durdel, Anja, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Weinheim : Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 79 - 81 Identifier: ISBN: 978-3-407-62544-1
ISBN: 3-407-62544-8