English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Wer lange lernt, lernt noch lange nicht viel mehr: Korrelate der Hausaufgabenzeit im Fach Französisch und Effekte auf die Leistungsentwicklung

Schnyder, I., Niggli, A., Cathomas, R., Trautwein, U., & Lüdtke, O. (2006). Wer lange lernt, lernt noch lange nicht viel mehr: Korrelate der Hausaufgabenzeit im Fach Französisch und Effekte auf die Leistungsentwicklung. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 53, 107-121.

Item is

Basic

show hide
Genre: Journal Article
Alternative Title : Low returns on time investment: Correlates of time spent on French homework and effects on learning gains

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schnyder, Inge, Author
Niggli, Alois, Author
Cathomas, Rico, Author
Trautwein, Ulrich1, Author           
Lüdtke, Oliver1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 291968
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Psychologie in Erziehung und Unterricht
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 53 Sequence Number: - Start / End Page: 107 - 121 Identifier: -