English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Wie viel Hirn braucht die Schule? : Chancen und Grenzen einer neuropsychologischen Lehr-Lern-Forschung

Stern, E. (2006). Wie viel Hirn braucht die Schule?: Chancen und Grenzen einer neuropsychologischen Lehr-Lern-Forschung. In U. Hermann (Ed.), Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen (pp. 79-86). Weinheim [et al.]: Beltz.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Stern, Elsbeth1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 291477
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Neurodidaktik : Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Hermann, Ulrich, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Weinheim [et al.] : Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 79 - 86 Identifier: ISBN: 978-3-407-25413-9
ISBN: 3-407-25412-X