English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Wie viel Hirn braucht die Schule?: Chancen und Grenzen einer neuropsychologischen Lehr-Lern-Forschung

Stern, E. (2006). Wie viel Hirn braucht die Schule?: Chancen und Grenzen einer neuropsychologischen Lehr-Lern-Forschung. In R. Caspary (Ed.), Lernen und Gehirn: Der Weg zu einer neuen Pädagogik (pp. 128-141). Freiburg: Herder.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Stern, Elsbeth1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 287092
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Lernen und Gehirn: Der Weg zu einer neuen Pädagogik
Source Genre: Book
 Creator(s):
Caspary, Ralf, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Freiburg : Herder
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 128 - 141 Identifier: ISBN: 978-451-05763-2
ISBN: 3-451-05763-8