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  Personality determinants of online shopping : Explaining online purchase intentions using a hierarchical approach

Bosnjak, M., Galesic, M., & Tuten, T. (2007). Personality determinants of online shopping: Explaining online purchase intentions using a hierarchical approach. Journal of Business Research, 60(6), 597-605. doi:10.1016/j.jbusres.2006.06.008.

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Urheber

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 Urheber:
Bosnjak, Michael, Autor
Galesic, Mirta1, 2, Autor           
Tuten, Tracy, Autor
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              
2Harding Center for Risk Literacy, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074291              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2007
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 327404
DOI: 10.1016/j.jbusres.2006.06.008
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Journal of Business Research
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 60 (6) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 597 - 605 Identifikator: -