English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Bildungsungleichheit und Bildungsarmut - Der Beitrag von Larce-Scale-Assessments

Baumert, J., & Maaz, K. (2010). Bildungsungleichheit und Bildungsarmut - Der Beitrag von Larce-Scale-Assessments. In G. Quenzel, & K. Hurrelmann (Eds.), Bildungsverlierer: Neue Ungleichheiten (pp. 159-180). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Baumert, Jürgen1, 2, Author           
Maaz, Kai1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 521004
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Bildungsverlierer : Neue Ungleichheiten
Source Genre: Book
 Creator(s):
Quenzel, Gudrun, Editor
Hurrelmann, Klaus, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 159 - 180 Identifier: ISBN: 978-3-531-17175-3