English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Emotionen, Geschichte und historisches Lernen: Einführende Überlegungen

Brauer, J., & Lücke, M. (2013). Emotionen, Geschichte und historisches Lernen: Einführende Überlegungen. In J. Brauer (Ed.), Emotionen, Geschichte und historisches Lernen: Geschichtsdidaktische und geschichtskulturelle Perspektiven (pp. 11-26). Göttingen: V&R unipress.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Brauer, Juliane1, Author           
Lücke, Martin, Author
Affiliations:
1Center for the History of Emotions, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074290              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2013
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 668095
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Emotionen, Geschichte und historisches Lernen: Geschichtsdidaktische und geschichtskulturelle Perspektiven
Source Genre: Book
 Creator(s):
Brauer, Juliane1, Editor           
Affiliations:
1 Center for the History of Emotions, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074290            
Publ. Info: Göttingen : V&R unipress
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 11 - 26 Identifier: ISBN: 978-384-71006-4-5

Source 2

show
hide
Title: Eckert: Die Schriftenreihe. Studien des Georg-Eckert-Instituts zur Internationalen Bildungsmedienforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 133 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -