Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Structural priming as implicit learning in language acquisition : the persistence of lexical and structural priming in 4-year-olds

Savage, C., Lieven, E., Theakston, A. L., & Tomasello, M. (2006). Structural priming as implicit learning in language acquisition: the persistence of lexical and structural priming in 4-year-olds. Language Learning and Development, 2(1), 27-50. doi:10.1207/s15473341lld0201_2.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Savage, Ceri, Autor           
Lieven, Elena1, Autor           
Theakston, Anna L., Autor
Tomasello, Michael1, Autor           
Affiliations:
1Department of Developmental and Comparative Psychology, Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Max Planck Society, ou_1497671              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2006
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 299227
DOI: 10.1207/s15473341lld0201_2
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Language Learning and Development
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 2 (1) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 27 - 50 Identifikator: -