English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die markenrechtliche Lage des Keyword Advertising

Laan, N. v. d. (2010). Die markenrechtliche Lage des Keyword Advertising. In J. Taeger (Ed.), Digitale Evolution - Herausforderung für das Informations- und Medienrecht - Tagungsband Herbstakademie 2010 (pp. 597-613). Edewecht: OlWIR, Oldenburger Verl. für Wirtschaft.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Laan, Nicole van der1, Author           
Affiliations:
1MPI for Intellectual Property and Competition Law, Max Planck Society, ou_830549              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show
hide
Title: 11. Herbstakademie 2010 - Digitale Evolution Herausforderungen für das Informations- und Medienrecht 11. Herbstakademie 2010 - Digitale Evolution Herausforderungen für das Informations- und Medienrecht
Place of Event: München
Start-/End Date: 2010-09-08 - 2010-09-11

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Digitale Evolution - Herausforderung für das Informations- und Medienrecht - Tagungsband Herbstakademie 2010
Source Genre: Proceedings
 Creator(s):
Taeger, Jürgen1, Editor
Affiliations:
1 External Organizations, ou_persistent22            
Publ. Info: Edewecht : OlWIR, Oldenburger Verl. für Wirtschaft
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 597 - 613 Identifier: ISBN: 978-3-939704-50-8